Güzel annelerim ve anne adaylarım , hamileliğimin 12. Haftasında rahmime dikiş atıldı , şimdi 35. Haftaya giriyorum . Doktor 36 da dikişleri alacağını söyledi . Dikişler alınınca doğum hemen olur mu neden 36 da alıyor . Sonuçta bebeği tutan dikiş değil mi :(