Heyooo1 aysenuurr11 bende aynıyım 33 haftalığım daha hiç bişey yapmadım Rabbimin izniyle olur inşallah 🤲💖
Kahverengi Heyooo1 erken başlamakta fayda var hem daha rahat yapa bilmek için haftalar ilerlediğinde ağırlaşıyorsun bide benim acil sezeryan oldum tam 36 haftada doğdu heran herşey olabilir yanı 😊iyiki erken hazırlamışım dedim en geç 34 haftada hazır olsun bence 😊
EsraifciUur 36 oldum inşallah hazırlayacağım hae yarın hae bugün derken, ama gerçeği çalışıyorum o yüzden halim kalmıyor😫