smnbr evet pahalı muadilleri de var ama en güzel yorumlar da bu markada sanki. Bir de sadece Türkçe yorumlardan okumadım sadece. O yüzden bu marka olsun dedim. Bir de biz bebek arabasını çok kullanamayacağız yaşadığımız yerden dolayı bizim için kanguru daha önemli. Çok kararsızım.