Merhabalar arkadaşlar ben ağustos 16 da adet oldum işte adetin üçüncü günü gittim klomen verdi ıkı kutu 10 günde bitti gittim 29 ağustosta ıkı tane ovarilite ine verdi aynı gün vurdum 30 dan sonra degerlendırme oldu bır hafta sonra çağırdı yumurtan catladı dedi neyse Eylül 11 de pazartesi akşamı özelde kan verdim betam 35 çıkmıştı Salı doktora gittim inenın etkısı olabıkır yarın tekrarla dedi neyse 11 eylülde 35 çıkan betam 13 eylülde 118 yukselmıstı bende kan pıhtılaşması olduğu ıcın dırek ıne yazdı kan sulandırıcı velhasıl ıkı günde baktır dedi ama ben strese girmemek için baktırmadım bekledım ekımın 2 de gittim gayet ultrasonda kese gözüküyordu hatta güzel büyümüş kesen dedi yolk oluşmuş tarzında bişi dedi haftaya gel kalp atışlarını duymak için neyse bugün gittim üsten baktı bebek var ama kalp atışı yok Altan bakıcam dedi mecbur kabul ettim ordada dinleyemedı kürtaj dedi sonra bırbhafta bekleyelım dedi ama pek ümitli dgldi nolur bana bır fıkır verin napmalıyım 2 düşüğüm var bırıncısı normal kanamayla düştü ıkıncıdı kürtajdı çok zor rabbım Kımseye gostermesın