Yasoeso Ftma_58 6 .gün yaptım negatif ama herkes çok erken dio canım en az 12 gün bekle ben öyle yapacağım
mombarbie_ Ftma_58 benim 9.gun negatif 10.gun pozitifti ama çok belirsiz çizgiyle öğrenmiştim en net 14.gun sonuç alırsınız erken öğrenmekte çok iyi olmuyor zaten
Selma2412- Ftma_58 ben yumurtlamanın 10.günü yapmıştım negatif çıkmıştı canım yumurtlamanın 14.gününde sanırım hcg degeri yukseliyormus
Ftma_58 Anladımm teşekkür ederim hepinize ama çok merak ediyorum bi kaç gün daha bekliyim ozaman zor da olsa 😊 peki bu kadar erken belirti başlar mı mesela karnıma kramp giriyımus gibi iğne batıyo sanki gibi oluyo yada başka bişey mi sizlerde de olmuş muydu
Merve-metin Ftma_58 bende de bel ağrısı kasık ağrısı göğüs şişliği var bugün göğsüme sanki arada iğne batıyormuş gibi acı oluyor saniyelik bişey ama sık idrara çıkıyorum ve beyaz akıntım var test yapmak için çok zor tutuyorum kendimi bakalım hayırlısı inşallah hakkımızda perşembe kan vericem adet olmazsam eğer
Merve-metin Yumurtlama ve çatlama ne zaman oldu sizin ? Genelde kanda 10.gün hcg hormonu yükseliyormuş 10 günden sonra kanda 14.günden sonra idrarda belli olur canım
Kafi Ftma_58 benim de 9. Günü kan vermemek için zor tutuyorum kendimi ama yumurtlamadan 10 gün sonra verin diyorlar en erken