Parleur Mrb arkadaslar bilgisi olanlardan fikir istiyorum. Şekerim var ünsilün kullanıyorum. 23 haftaya girdim bu haftadan beri şeker seviyemde bi artış oldu. Hava yagmurlu yürüyüşte yapamıyorum evde bisiklet sürmeye başladım. Tokluk şekerimde açlık sekeriminde seviyekerınde artış oldu. Normalde endokrin doktoruma her ay gızukuyorum. Çok iydi şimdiye kadar birden yukselmeye başladı başına gelen varmı? Ne gibi önlem aldınız bi kaç gün takip edip erkenden doktoruma gidicem. Diyet uygulayan carmı? Fıkırlerınızı duymak isterim.
Esra03 Canım bnde tip 1 diyabetliyim ve insülin kullanıyorum 25+3 haftalık hamileyim sen ne kadar dikkat etsende o şeker istemsiz bi şekilde yükseliyo hamile kalınca progestoran hormonuylar şeker adete yarışa giriyo ve kazanan şeker oluyo yani bı durum pek bizlik değil aslında insülin dozlarını arttır sakın korkma bi de öyle dene bn öyle yaptım ve şuan gayet iyi bu arada 3 aylık kan iekeri ortalaman kaç ?😉
Parleur Cvp için tskl canım. Aslında tip2 diyabetim ama bebek istediğim için 2 yıldır ünsilün kullanıyorum. Hamile kaldıgımdan beri her ay yaptırıyorum. Nırmalde 7.4 le hamile kalmıştım. Şuan 6,5 düştü şükür. Şeker yukseklıgı çok korkuttu beni doktırum hiç diyet vermedi hep dikkat ettim ama. Sen ne gibi önlem alıyorsun?
Esra03 Canım yediklerime dikkat ediyorum evet bana da diyet vermediler çünkü az çok neyi ne kadar yemen gerektiğini biliyosn ekmeği dikkatli tüket hazır şeylerden uzak durmaya çalış insülin saatlerine çok dikkat et ve bol bol dua et gerisi allaha kalmş bizim yapabileceğimiz bu kadar ve hiç üzülme ama isülin dozlarını 2şer ünite arttır ve tekrar dene ❤
Esra03 Bide günde 2.5 litre su iç her idrara çıktığında idararından şeker gidiyo ve bu bizim yüksek olan şekerimizin düşmesini sağlıyo bn öyle yapıyorm ve şekerimi böyle dengede tutabiliyorm hem gebelik ve bebek içinde su içmek çok iyi bunu biliyosundr zaten 😘😘😘
Parleur Evt canım tavsiyelerin için çok tşk ederim. Kendimce bişeyler yapmaya çalışıcam bende. 10 gun sonra doktor kontrolu var. Rabbimin izniyle inşalah sağlıkla bebeklerimizi kucagımıza alırız. Sevgiler...