Kizlar şuan 37+6yim. Bugün kontrolüm vardı, bebeğimin karın çevresi hep 1-2hafta geriden geliyordu ama boyu baş çevresi normal değerlerdeydi. Bugün gittiğimde kilosu 2700cikti 34haftayla uyumlu karın çevresi dedi doktor. Boyu baş cevresi normal bir sıkıntı yok ince uzun bebek olacak dedi kötü konusmadi ama acaba bu bir sıkıntı yaratır mı? 3gun sonra yine kontrole gidicem nstye de giricem sancı cikmiyor acaba sezeryana alalım der mi ben oğlumu normal doğurmuştum bu da normal olur diye düşünüyordum sezeryandan korkuyorum acaba normal doğumu başlatmak için ne yapmam gerekir? Böyle karın çevresi geri olan bebekler doğunca ultrason kilosuyla uyumlu muydu daha düşük kiloda doğar diye korkuyorum. Oğlum da ultrasonda 4kilo görünüyordu 3.450 doğdu o yüzden şimdi kızım da 2700 çıkıyor ama acaba doğunca daha küçük olur mu yoğun bakım vs durumları yaşanır mı😢 duygularımı ifade edemiyorum yani umarım anlatabilmisimdir endişelendim biraz