Fatma_30 35 hafta olduk idrarda protein kaçağı çıktı yatış verdiler başına gelen varmi düzeliyormu nasil oluyor
Yaprakdokumuseverr Fatma_30 gebelik zehirlenmesi yaşıyorsunuz bende doğum anında oldu acil sezaryene alındım.
G-k Fatma_30 arkadaşım da vardı doktor bol su iç demişti, içmiş 2 gün sonra tahlil vermişti düzelmişti