Nostalgiaplatz Kızlar 35.haftamdayım. Bugün sabah hafif ishaldim akşama doğru geçti.şimdiyse karnımın üstü yani midem ağrıyor. Sizce erken Doğum belirtisi mi bu? Başka konularda okuduğum kadarıyla Doğuma yakın İshal vs oluyornuş azıcık endişelendim😔
Selale_bati Nostalgiaplatz Allah yardimcin olsun evet bende ishalin dogum belirtisi oldugunu duymustum insallah bebegin zamaninda gelie