Backtoblack Kızlar merhaba, 39+2 deyim kasıklarımda adet sancısı gibi bir ağrı var ama canım çok yanacak kadar değil hafif bir baskı var bu sancı mı demek? Sancı tam olarak nasıl oluyor biri açıklayabilir mi?
ikiprensannesi53 Backtoblack sancı kasiklarina aynı dakika aralıklarla 30 40 saniye süren gittikçe şiddeti artan birseydir doğuma yakın 2 dakika da Bi 40 saniye sürecek şekilde gelir bu ağrı tatlı tatlı gelir ama sanciyi bilmeyen birisi o ağrılardan korkarak panik olur ilk dogumumda sancı nedir bilmediğim için hastaneyi cigliklarimla yıktım ikinci doğumda ise sanciyi bildiğim için gıkım çıkmadı
Backtoblack ikiprensannesi53 kasıklarda baskı gibi bir ağrı mı oluyor tam olarak hissiyatı nasıl? 🤔 bende şuan hafif kasık ağrıları var ama uzun süreli devam ediyor ama sancı mı bilemedim sancı ortalığı inleteceğim bir ağrı şeklinde mi oluyor acaba
ikiprensannesi53 Backtoblack sancı nedir bilmediğin için ilk doğumda bağırabilirsin ben bagirmistim ilk dogumumda iki taraftan giriyor ağrı baskı şeklinde evet