Htcucr Karın ağrılarım oluşmaya başladı dünden beri gaz mı normal ağrı mı ayırt etmek de zorlanıyorum 27 haftalığım ikiz bebekler bekliyorum aynı sıkıntıları yaşayan var mı ?
gamzecgr Htcucr nst ye girmeye başladınız mı bı girseniz iyi olur 26 haftalık olduk geçen hafta girmeye başladım ben 10 günde bir ikiz diye
Nurr29 O haftalarda benimde vardı ayaklarıma sıcak su torbası koyuyordum oda biraz iyi geliyordu ama gaz sancısı onlar diye düşünüyorum suan geçti 30 haftalık olduk