IKRAM_01 Kızlar Benim 1 normal 1 sezeryan doğumum oldu bu 2. Sezeryanım ben genel istiyorum çünkü spinal olduğumda 10 gün baş ağrısı ve omuz ağrısı beni mahvetti ve sonrası migren başladı bende. Devlette istersem genel yapar dimi
Yenibirannee IKRAM_01 yapar tabiki. Benimde sinüzitim cikti 1 haftadir ölüyorum bas agrimdan. 2. Spinalimi olmuştum. Ama ilkinde hic bas agrim olmadi benim
Yaprakdokumuseverr IKRAM_01 ben ilk sezaryenimde hem spinal hem genel oldum 😅 ama baş ağrım olmadı mesela. Spinalde kestiğini hissettiğim için hemen bayıltmalarını istedim
IKRAM_01 Yenibirannee Sağlıkla büyüt bebişini canım. Çok geçmiş olsun size baş ağrısı çok kötü bir durum heleki migren yaşarken hayatı zindan ediyor insana. Ben spinali çok araştırmıştım ilk sezeryanda ama her insanda verdiği zarar belli olmuyor işte.