Pamuk Kızlar birçok mart annem vardı tek tek soramıyorum. Cinsiyetler öğrenildi mi? Agri sizi ne durumda? Benim belim ve kuyruk kemiğim çok kötü sakat gibiyim🥹
HilalYlmz Pamuk evet öğrendik bir oğlum vardı şimdi ise bir kızım olacak nasipse 🌸 Bel ağrım var ama şu iki üç gündür çok ayakta kaldım sanırım ondan oldu 😏 birde hareketlendik artık çok şükür 🥰 sizlerde durum ne 🌸
Gul1616 Pamuk inşallah yarın net cinsiyet öğreneceğiz 18 haftalık olduk biri diyor erkek biri diyor kız 😅 hamile değil gibi hissediyorum bu ara kendimi bu gün biraz sağ göğsüm ucu sızlıyor gibi . Dün gece de bel ağrısı yaşadım bir anda girdi sanki adet olacakmış gibi çok şükür geçti hemen . Hareket daha hissedemiyorum kilom var ondandır diye düşünüyorum
Gul1616 Pamuk inşallah yarın net cinsiyet öğreneceğiz 18 haftalık olduk biri diyor erkek biri diyor kız 😅 hamile değil gibi hissediyorum bu ara kendimi bu gün biraz sağ göğsüm ucu sızlıyor gibi . Dün gece de bel ağrısı yaşadım bir anda girdi sanki adet olacakmış gibi çok şükür geçti hemen . Hareket daha hissedemiyorum kilom var ondandır diye düşünüyorum
Faide2147 Pamuk benimde kasık ve bel ağrım dışında Herşey güzel geçiyor geçen hafta da cinsiyetimizi öğrendik bi kızım var Buda nasipse erkek olacak inşallah 😊
Pinark92 cinsiyetimiz netleşti iyice kız olacak :) demir ilacına da başladık bu hafta , şükür hiçbir ağrım sızım yok toplam 2,5 kg almışım hamile kaldığımdan beri
Haticebubekir0 Bizim de mart sonu nasip olursa dogumumuz :) daha öğrenmedik cinsiyeti bu ay sonu inşallah bakalım bir oğlum var bu ne olcak 🥰 ben 2. Trimestra gecıtıgımden beri bi hafifleme geldi hamış gibi değilim hayr olsun öylemı oluyordu acaba bebii yukarı dogru cıktıkça herhalde hafifledim 🙈 oğlumda 60 hamıle kalıp 72 doguma gitmiştim bunda 64 hamıle kaldım henuz aynıyım
Nurcuk_111 Haticebubekir0 merhaba bende öyleyim ya bunu sormak istiyordum hatta bu hissiyat yüzünden sürekli olumsuz bişey olacakmış gibi hissediyorum Allah korusun şimdi sizde yakınca sormak istedim normaldir dimi bu hafiflemiş gibi hissetmek 🥹
Pinark92 Pamuk arada çok hafif adet sancısı gibi ağrı oluyor o kadar ama olup geçiyo hemen o da normal bence senin nasıl gidiyor
zeh123_ Gul1616 bizde 18 haftalık olduk çok şükür bizde net ogremedik bende hissediyorum pıt pıt çok güzel bi duygu
zeh123_ Pamuk valla canım ben kuyruk sokumu ndan çok eziyet çekiyorum başka fıtığımda var benim o yüzden mi bilmiyorum yinede bin şükür iyi olsun da bebişim 🙂
Mommy15 @zeh123_ bende arada karıncalanma gibi bir hissiyat oluyor ben bağırsak hareketi falan diye düşünmüştüm acaba bebek hareketi mi🙈🥰
Asel_27 Mommy15 ya aynı bendede oluyor ama anlayamıyorum bebekmi yoksa bagırsaklardan falanmı 😂😂😂🤦🏻♀️Tam anlaşılmıyo
mombarbie_ Pamuk benim şubat ortası sonu gibi olucak ama sürekli oturunca oluyormus onu farkettim bazen kalçada uyuşma oluyor zorlayıcı ama minik kelebeklerimiz için sabrediyoruz 😅
Pamuk mombarbie_ Benim lisedeyken kuyruk kemiğim egilmisti düşünce çok zor günler geçirmiştim. Sanırsam yine ondan oluyor🥲