Gamzenakit Çok geçmiş olsun bende grip oldum gebeyim birde küçük bebeğim var. Doktor 4 saat arayla parol iç dedi. Burnuna tuzlu ve karbonatlı su hazırlayıp çek demişti. Ilık duş aldım, nane limon, limonlu normal çay, ballı süt değiştirerek içtim hep şuan çok daha iyiyim. Sizde yapabilirsiniz çorba olarak da şehriyeli tavuk çorbası yaptım bol limon biberli.