nisanne ilk 2 ay ben ben değildim net , yemeden içmeden sadece meyve ve yogurtla beslendım 3. aydan sonra herşey bir anda düzeldi nasıl oldu o zor günler geçti bilmiyorum ama şuan hamileliğin en guzel gunlerı sanırım karnım cok belli değil ve iştahım cok yok iyi mi kötü mü bilmiyorum 😂cinsiyetini carşamba gunu öğrenicem ama hareketlerini her gün hissediyorum cok değişik bir şey🫶🏼