irembesra Kızlar yarın 36+2 haftalık oluyorum ve doğumum var. Bebegın suyu çok azalmış . 3 kılo cıvarı dedi doktor . Bu durumu yaşayan arkadaşlar biraz bılgı verebılır mı . Bebegınız kuveze gırdı mı . Yada kaç gün kaldı . Çok korkuyorum.
MelisaaZ irembesra Benim bir tecrübem yok ama kilosu çok iyi maşallah genelde zayıf bebekleri küveze alıyorlar korkutma kendini bu yüzden hayırlısı ile kucağına almak nasip olsun 🥹
gamzosgamzos irembesra ben 36+5 te doğum yapmıştım 2.820 doğdu 10 gün kuvozde kaldı enfeksiyonu ve solunum sıkıntısı vardı ama enfeksiyonu doğduğu hafta ile alakalı değildi yani 40 haftalık doğan bebeklerde bile olan bir durummus solunum sıkıntısı sadece 3 gün sürmüştu Rabbim sağlıkla kavuştursun inşaAllah 🤲