Parsmommy Merhaba kızlar . 18. Haftada bebislerinizin boyu ve kilosu neydi, sizler kaç kg aldınız ? Ogrendiyseniz birde cinsiyeti 🤗 kıyas için açmadım bu arada her bebiş ve her hamilelik kendine özgü 🤗
HilalYlmz Parsmommy bu haftaiçi gidicez bakalım ne kadarcık olmuş🥰 cinsiyetimizi de öğrendik kız🌸 bende 1 kilo aldım
Gul1616 Parsmommy yarın görüş günü hayırlısıyla . Dün biraz bel ağrısı yaşadım adet olacak gibi hemen geçti çok şükür . Arada vajina da sızı baskı gibi şeyler hissediyorum. Hareketleri daha hissedemedim kilom var ondandır diye düşünüyorum. Cinsiyet 12 14 haftalar erkekti 15 hafta başka doktor kız gibi dedi bakalım yarın ne diyecekler netleşir diye düşünüyorum 😅
zeh123_ Parsmommy geçen pazartesi gittim sormayı unuttum durum iyi diyince herşeyi unutuyorum cinsiyet konusunda emin olamadım daha 13te erkek ge benzetti 15 te başka doktor kız dedi geçen gittiğimde de arkası dönüktü
Parsmommy Gul1616 kaçıncı haftaniz şuan ? Bencede netleşir gibi artık en yakın tarihte kız denmiş o yüzden kız olma ihtimali daha yüksek gibi 😄 geçmiş olsun arada oluyor ya ağrı batma vs malesef 😔
Parsmommy zeh123_ evet önemli olan iyi olmaları o yüzden akildaki tüm sorular gidiyor bende sırt üstü yatmak sorun mu diye soracaktım birde kuyruk sokumu ağrısı var onu soracaktım ama unuttum 🤦 bence kız olma ihtimali yüksektir daha ykin tarihte kız demiş doktor o sebeple öyle düşündüm🤗
Gul1616 Parsmommy 18+1 haftalık . En son gittiğim devlette ki Dr çıkıntı var ama kız olma ihtimali yüksek gibi dedi net konuşmadı bakalım yarın %90 erkek diyen doktora gidicem ne diyecek 😅