-Annem Kizlar kasigimda belimde falan değil de karnimda gerilmeler hissediyorum hafif hafif ağrıyor böyle içten çekilir gibi sankii böyle olan var mı acaba ?
Aslannnnn Bende 32. Haftaligim alt kisimda bıçak saptaniyo gibi acı hissediyorum yürürken otururken sorun yok
-Annem Aslannnnn Çok rahatsız edici bir durum ya ilk defa bugün böyle olunca bir sorayım dedim teşekkür ederim 🙏🏻
-Annem Beyzanury1234 Artık baya yukarı çıktı bebek hareketleri falan dedim acaba ondan mı yinede bı sormak istedim teşekkür ediyorum 💞