bi_de_bayil_istiyosan Kızlar merhaba 39+4 üm dün gece biraz sancım vardı ama geçince çok umursamadım sabahta sancılarım vardı ama yine geçti şimdi de nişanım geldi ama sancım yok hastaneye gidip suni sancı almaktan korkuyorum napsam bilemedim
Churcill bi_de_bayil_istiyosan kanamanız yoksa bekleyebilirsiniz ya da gidin açıklık muayenesi yaptırın bi hemen suni sancı vermezler heralde
bi_de_bayil_istiyosan Churcill ben de öyle düşündüm gidip açıklığıma baktırıp ona göre eve dönerim evde çekerim sancımı
Asya011 Hastane uzakta değilse bencede bir gidin kontrol etsin duruma göre dönersiniz sıklaşınca tekrar gidersiniz. Hadi şimdiden Allah yardımcınız olsun hayırlı doğumunuz olsun 🤍