bi_de_bayil_istiyosan Kızlar merhaba 39+4 üm dün gece biraz sancım vardı ama geçince çok umursamadım sabahta sancılarım vardı ama yine geçti şimdi de nişanım geldi ama sancım yok hastaneye gidip suni sancı almaktan korkuyorum napsam bilemedim
Slnaycn bi_de_bayil_istiyosan benimde öyleydi sancilar siklasinca gidin bence evde sancı çekmek daha rahat 🌸🤲
Dilan_55 bi_de_bayil_istiyosan bende öyle yapmıştım canım sancim vardı nişan önden gelmişti hastanede açıklığıma baktirip eve geri gelmiştim sancı artınca gitmiştim
bi_de_bayil_istiyosan Slnaycn hastaneye gidip açıklığıma baktırıp eve gelicem evde çekicem sancımı canım 😊