annesi53 Sabah kızımı doktora götürdüm tuvaleti geldi bende kapıda bekliyordum hamileyim buarada 33 haftalık bi anda bacaklarımdan sıvı sıcak birşey aktı çeyrek bardağı doldurur gibi ama devamı gelmedi idrar olduğunu düşünüyorum varmı böyle yaşayan
tugcesakzci annesi53 amniyon sıvısı suyu şeffaf renksiz oluyor, eğer öyleyse suyunuz sızmış olabilir. Sarı vb renklerdeyse idrardır. Ayriyeten tutabildiyseniz idrar, tutamadıysanız yine suyunuzdur
annesi53 G-k kızım hasta hep peşinde koşturdum gidemedim bi türlü ama daha gelen birşey yok eğerki o olsaydı tekrardan devamı gelmezmiydi
tugcesakzci annesi53 hayır tamamı birden boşalacak devamı gelecek diye bir kaide yok bazı gebelerde sizdeki gibi sızıntı şeklinde de gelebiliyor o yüzden bazen tam anlaşılmıyor maalesef
annesi53 tugcesakzci peki az az gelince devamı gün içerisinde devam etmesi gerekmezmi yarısı çıkıp yarısı içerdemi kalıyor anlamadım neyse yarın doktoruma gideyim ben
tugcesakzci annesi53 kuzum valla burda ben çok okudum o şekilde olup acile gidince suyunuz sızmış diye eve yollayan doktorları. Doktoruna git hem de su seviyesini kontrol ettirmiş olursun için de rahat eder
Minikperi annesi53 yani buna doktor karar verebilir ancak bebeğin suyunun yeterli olup olmamasına bağlı olarak ya sezaryene alır sizi ya da bekletir. Ama su ise bebeğinizin enfeksiyon kapma riski var yarını bile beklememelisiniz. Su sızıntısı damla damla da olabilir devamı da gelmeyebilir hiç belli olmaz.