Minik-ve-annesi 34+3 olduk oğlum olucak.esimin adı Serhat onun ismine yakn bir isim istiyorum adını Sercan koymak istiyorum ama eşimin halasnn kızının ismi Selcan. Dolaysyla eşimin tarafi bana bu ismin kız ismi olduğunu soylyor sizcede kulağa öyle mi geliyor 😕🙄
Meral_56 Minik-ve-annesi hayir hic kiz ismi gibi degil ama simdi Selcanla filan karışırsa rahatsiz olabilirsiniz. Serhan Selim Semih de olabilir
Mlklrm Ser ile başlayan değilde hat ile bizden de olabilir Evhat evhad. Tek yegane biricik Ferhat Mithat Nihat