Merveer96 Yarın doğumum olacak hem çok heyecanlı hem çok korkuyorum hem bebişim için hem benim için lütfen dua edin 🙏🏼💜 Rabbim doğum yapacak herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Hamile kalmak isteyen herkese bu duyguyu tattırsın 💐 Vermek istediğiniz tavsiye varsa burda bekliyorum 🤗 sakin kalmak için içeride neler yapmam gerekir 🙄
Cgl12-34 Merveer96 benimde doğumum yarın sakin kalamıyorum korku heycan hepsi karıştı uyku tutmuyor hiç 🥲
Tugraseda Merveer96 18 gün önce bend spinal anestezi ile sezeryan doğum yaptım. Yanıma kardeşim giricekti korona tedbirlerini artırmışlar ameliyathaneye kimseyi almadılar o yüzden biraz panikledim ama cok güzel geçti büyülü bi andı benim için🥹 sadece korkudan kendmi kastığımmiçün onuz ağrım cok oldu nedense. Sonrası içinde mutlaka americano falan iç kahve tüketimi önemli baş ağrısı olmaması için
El2sed39 Merveer96 benimde çarşamba günü 38+3 oluyor görüş günü ama 39 da alıcaz dedi 16 ekimde bakalım hayırlısı 🥰
dmttkzgl Bizimde yarın spinal olacak, saat 1’de operasyona giricem. Rabbim hayırla saglıkla sıhhatle kucagımıza alabilmeyi nasip etsin birbirimize güc verelim yarını hayırlısıyla atlatalım 🙏🏼😌🌸
dmttkzgl Dilerseniz gevsemek icin uykuya dalmadan önce meditasyon ya da Kur’an dinleyebilirsiniz yarını güzelliklerle karsılayacagız hayırla atlatacagıız bu gücü elimizden almasın Rabbim, iyi seyler düsünüün🥹🥰 🧘🏻♀️