Esra__06 Ankara şehir hastanesi perinatoloji bölümünde yatış verilen ya da daha önce yatış yapmış olan var mı ? Kaç gün yatış veriliyor süreç nasıl ilerliyor takip mi ediliyor ?
Elifttk Esra__06 sehır hastanesı perıtolonojı takıplıyım kanamam oldu ve yatış verıldı Kadın doğumda neresı boşsa oraya yatırdılar 2 gün sonra sızı yerınıze alacağız dediler ve o gün taburcu oldum ılgı alaka guzeldı
Esra__06 Elifttk bende muayene oldum yatış verdiler ve normal doğum yaptım çarşamba günü bugün taburcu oldum gerçekten hemşire ebe doktor personel olsun çok ilgi gösterdiler o süreçte