Yildiz123- Son 4 gün olarak gözüküyor bugün 39+3 oldum ama hiçbir belirtim yok sadece akşama doğru bel ağrım oluyo oda kısa süreli olup geçiyor Perşembe kontrolüm var sizce doktorum ne yapar son kontrolüm mu olur bu ?
Tubatgn Yildiz123- Bebek ne zaman gelmek isterse o zaman geliyor valla. Ben 41de doğum yaptım. Hatta bekleyecekti doktorum suyum azaldığı için doğumum başlatıldı.
Yildiz123- Vildannnnnnnnn nolcaksa böyle bebişlerin keyfini bekliyoruz dünyayı pekte merak etmiyolar sanırım 😀
Yildiz123- Tubatgn bende 40. Haftadan sonra bebek kakasını yiyomus diye bişey duydum o yüzden tedirgin oluyorum ondan dolayı da gelsin istiyorum
Tubatgn Yildiz123- Evet geç haftalarda oluyor fakat onu usgde görürler sende zehirlenmeye başlıyorsun o durumda