Ozlem5354 Merhaba arkadaşlar Sakarya Adatıp hastanesinde detaylı ultrason çektiren var mı? Memnun kaldınız mı? Ücret bilgisi ?
Mermar Ben çektirmedim ancak geçen hafta cumartesi gitmiştim Prof bülent duran 2000 TL miş. Ben bilmediğim için Kocaeli de özel bir yere gitmiştim