Merhabalar ben dış gebelikle birlikte iç kanama geçirdim ve sol tüpüm alındı 5 ay geçti ameliyatımdan doktora gittiğimde polikistik over teşhisi konuldu ve ansız hamile kaldığımı öğrendim değerlerim şuan 6binlerde bugün kesede bebek görecektik ama kese oluşmuş bebek göremedik 1 hafta arayla hafif kahverengi lekelenmem oldu az az şimdi de kasığım biraz ağrıyor doktor şuanlık sıkıntı yok diyor ama ilk yaşadığımdan ötürü aşırı korkuyorum benim gibi 6 haftalık olup kesede bebek görünmeyen var mı ?