Kızlar 18 haftamda 1 doz tetenoz aşısı oldum sabah saat 10 du aksam saat 10 olana kadar cok ıyıdım bi bi anda atesım cıkmaya başladı üşüme ve titremeyle birlikte acile gittim kan alındı crp(kanda enfeksiyon) 10 na yukselmıs parol ıc gecer dıyıp gonderdıler parol İctim ertesi gun yıne cok kotu ateşlenip tekrar hastaneye gittim ama nasıl üşüyorum çenem cıkıcak titremekten ateşım 40 derece olmus yatıs yapıldı 1 gece yattım kan alındı crp 70 e yukselmıs normalde 4 ün altında olması lazım antibiyotik serum parol verildi sabaha kadar kac tane taktılar sayamadım 1 gece yatıp cıktım doktor antibiyotik verdi 1 hafta da onu kullandım 1 hafta sonra crp 5 e düşmüş özelde olan doktorumla konustum da tetanozdan sonra oldugunu soyledım tetiklemiş dedı 2. Olmasam olur mu dedım olma yıne aynı olursun dedı açıkcası bende olmak istemiyorum korkuyorum cok kotuydu o gunler suan 25 haftayım devlette ki doktorum 1 dozun yeterli olmucagını koruyuculugu olmucagını soyledı napım bılemedım 🤦🏻♀️