Kızlar aşırı kararsız kaldım 50 Gr şeker yüklemesi açlık tam sınırda çıkmış 90nın altında olması lazımmış benim 90 çıkmış 100 Gr tekrardan şeker yüklemesi yaptırmamı önerdiler ama pek istemiyorum açıkçası son zamanlarda çok tatlı yemiştim onunda etkisi olabilir doktor kararı bana bıraktı ne yapmalıyım sizce