Mustafa123 Doğum belirtileri var mı benim ilkin normaldi ama suan sadece çat ağrımadık ve bel agrısından başka birsey yok
Sarella Mustafa123 benimde normaldi ilki 40 haftalık dogmuştu Çatı agrsı çok fazla var bide bebek Altan baskı yapıyor kanala girdimi bilmiyorum inşallah ondandır yürüyemiyorm bazen kasıklarım ve karnımın altı çok agrıyor uzanınca geçiyor