Sevinc-Berna87 Testime bakın kızlar sizce cok silik bi cizgi var ama test bekledi 20 dk sonra böyle oldu
Pamuk Sevinc-Berna87 Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
buluttmavii Sevinc-Berna87 benim aynı marka gebelik testi ve daha belirgin çıktı ama ne yazık ki hamile değildim tabiki benim yaşadığımı sizinde yaşayacağınız anlamına gelmez kan verin 🥰umarım güzel sonuçlar alırsınız
Menisaa Bana pozitif gibi geldi öyle bişey varsa bile daha çok yeni çünkü benimde böyle olmuştu çok yeni olduğu için silik şekilde çıkmıştı
Sevinc-Berna87 Menisaa Testi yaptim kenara koydum başda negativ dedim bisey yok sonrada yarim saat sonra cizgi oluşdu
Menisaa Olmasa hiç çıkmazdı o çizgi bazen bı kaç gün sonra bile çıkıyor denildi bana sen bı acile gidip betahcg ne baktır
mombarbie_ Sevinc-Berna87 bende başka testte bu şekilde öğrendim beta 23 tu dilerseniz kan vermeye gidebilir dilerseniz yarin sabah tekrarlayabilirsiniz daha da belirginlesiyor ertesi gün
Menisaa Zanetmiyorum çoğu kez test yaptım eyer gebelik yoksa ne kadar geçerse geçsin o çizgi hiç çıkmıyor
Yaseminn2345 Sonradan çıkan çizgi kuruma çizgisi oluyor. Tekrar yapıp ilk 10 dk bakın. Testlerin üzerinde yazıyor 10 dk sonraki sonuçlar geçersiz diye
Sevinc-Berna87 Yaseminn2345 okuyorum dogru diyorsunuz ama beta hcg hormonu vucütte olmasa pozitif göstermez diyor