Htcnur Mrb arkadaslar adetim 3gun gectiginde cuma gunu 812di beta bugun 5inci gun adetimin gecmesinin beta 1000 cikti 2katina cikmamis deger neden olabilir
myangelson Htcnur 1000 in başında farklı bir işaret var mı yoksa direk 1000 mi yazıyor işareti bulamadım klavyede şuan 🤦🏻♀️😅 ya da direk sonucu resim olarak atar mısın
Minikannesi00 Htcnur kkanı verdiğin yerin ölçüm sınırı 1000 dir canım. Yani şuan binden büyük değerin . Stres yapmana gerek yok
G-k Htcnur benim bildiğim beta HCG 1000′i bulduuysa gebelik sağlıklı oluyor çünkü kimyasel gebeliklerde beta 1000′i gormuyormus.
mombarbie_ Htcnur yine de en olumsuzunu düşünmeyin yaptırdığınız yerdeki doktora değerin tam kaç olduğunu sorun 1000den büyükmü yoksa küçükmü sonucunu buraya eklerseniz daha doğru cevap verilebilir
myangelson Htcnur yaptırdığın yer 1000 in üzerinde değerleri göstermiyor büyük ihtimalle o yüzden öyle yazmış değerin artmıştır canım sata göre kaç haftaliksin ?
Htcnur myangelson 4+4 haftaligim devlet hastanesi acilinde yaptirdim cok korktum deger yukselmeyince daha once kurtajim var cunku
Htcnur mombarbie_ e nabizdada baktim o isaret var sag tarafa bakan ok isareti ucu 4+4 gunluk acilde yaptirmistim
myangelson Htcnur korkma Allah’ın izniyle birşey yoktur dediğim gibidir o 🌷 ben 5+2 iken gittiğimde küçücük bir kese görmüştüm sen de bu cuma falan gidersen kese falan görebilirsin veya garanti olsun istersen haftaya gidebilirsin
Minikannesi00 Htcnur minicik görülme ihtimali var canım. 5. Haftada görmüştük biz.dediğim gibi nokta kadardı . Betam 4 binlerdeydi . Biraz daha beklesen net görürdün
Beyzanurk Bende 5+4 teyim en son 1 ekimde yaptırdım perşembe doktor kontrolüm var sizce bir daha test yaptırmalı mıyım