sennose merhaba , hayırlı olsun , sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah ,
Keçiören medical park mine Gültekin Çalık , aşırı memnunum , takibimi ve doğumumu yaptırdı çok memnun kaldım , çok anlayışlı ve güler yüzlü bilgili bir doktor ,
Aynı hastanede sevgi yıldırım alta var , ondan hiç memnun kalmadım , ilk doğumum onda olmuştu aşırı enerji düşüren bir doktor , sürekli negatif konuşur ve tedirgin eder .