Kanaryam76- spinal olacaksan kilit nokta panik yapmamak, acı asla hissetmiyorsun ama çekiştirmeleri hissediyorsun acı ile karıştırmamak lazım. Ayrıca spinal iğnesi o kadar acıtmıyor ki hiç gerilmeye korkmaya gerek yok. Genel anestezi ile olacaksan narkoz etkisi geçtikten sonra filtre kahve içtim ben asla baş ağrım olmadı ( tek ameliyatta hem spinal hem genel oldum) ayrıca bol bol yürü ameliyattan sonra canım yanıyor yürüyemem deme ben ilk günler korkuma yürümedim çok geç iyileştim millet bir haftada toparladı ben 25. Günümde hala yataktan eşimden destek alarak kalkıyordum. Şimdi 39. Günüm ağrı sızı hiçbir şey yok