Ama doktordan memnun kalmadım. Benim kendi doktorum bebeğin aort damarında sıkıntı var gibi dedi. Fetal eko tavsiye etti doktor vefa beyi ve bir kaç doktoru önerdi. Prof. Diye gittim 15-20 dk baktı sıkıntı yok dedi. Eşim peki doktorumuz neden görmemiş olabilir gibi bişi sordu. Adam sinirlendi ben sorun yok diyorum ya dedi. Açıkçası üslubunu sevmedim.