Kızlar benim bugün 32.haftam, 32+0.
Ben ne zaman çalışamaz raporu almalıyım ? Doktorum çalışmamı önermiyor bebeğin aşağıda olmasından dolayı fakat ben istiyorum ki bu haftaya tamamlayıp gideyim, cuma rapor alırsam cumartesi pazar boşuna raporlu olacağım pazartesi 33 oluyor☺️ nasıl yapmam gerekiyor 🥹