Arkadaşlar merhaba öncelikle dun gece tuvaletteylen tuvaletımı yaptıkdan sonra birden damla damla kan gittiğini gördüm o kadar korktum elim ayağıma dolandı ağlamaktan doktorumu aradım şehir dısındaymıs bi hastaneye yönlendirdi kalp atışı var mı ona Bakın ertesı günü öğlen yanıma gelin ben gelmıs olurum dedi gittiğim hastanede 18 ✖️ 20 kanama alanı var dedi ama durduğum yerde kanama olmuyor ayakta gezerken otururken normal şekillerde gelmiyor kan ne zaman tuvalete gitsem idararımı da yapsam ardından bir iki damla geliyor kan bugün öğlen gidicem kendi doktoruma dua edin ne olur yaşayan oldu mu bunu daha önce sadece WC de kan gelen şükür gittiğimiz yerde kalp atışını da duyduk 🙏 ilk gebelik çok korkuyorum