annelik_4 umudumhicbitmez13 5.6 olduk bel ağrısı, sık idrara çıkma,uyku isteği, arada tansiyon düşüklüğü,ve halsizlik var
Altin23 umudumhicbitmez13 aşırı gaz ve gaz sancısı gibi karın ağrım var. Sürekli 2 saate bir bir şeyler yemek istiyorum. Midem boşaldığı an mide ağrısı yaşıyorum. İlk defa bugün sabah bulantım oldu ama aç olduğum için yeşil su geldi sadece
Jeonxx umudumhicbitmez13 göğüs hassasiyeti, sürekli uyuma isteği dışında bi belirtim yok benimde. Yarın doktor kontrolümüz var 5+4 te. Bakalım keseyi görebilecek miyiz heyecanlıyım 🫠
ASE6154 umudumhicbitmez13 adet sancısı gibi sancı geliyor arada, halsizlik var birde bende çok yemek yiyorum
asel_55_61 Mirveeee aynısı bnde eşim sigara içti geldı dyorumkı agzın hamsi kokuyor komşuya dedom hamilemsn dedı
sweethome1000 annelik_4 bende5+1 im aynı belirtiler var ya ilk hamileliğimde hiçbir belirtim olmamıştı
Altin23 umudumhicbitmez13 5 haftalık gittim keseyi gördüm 24ünde de gideceğim kalp atışlarını belki duyarım
Dteliff Son adet tarihine göre 5+2 yim yemek yedikten sonra bulantım oluyor belim bir kaç gün ağrıdı şimdi geçti şükür. Bir de doktora gittiniz mi haftaya pazartesi gitmeyi düşünüyorum
umudumhicbitmez13 Dteliff ben 16si gidecem doktura erken gitmeyin manadi yok zaten bebek erken hafdalarda gorunmuyo 15si 6hafdakik olacam inşallah 🤲🏼