Rabiaeso Leydi9 ben de 39+3 üm doğurduktan sonra nasıl koruncam kafam o kadar karışık ki spiralden hamile kalan çok fazla var ilaçlar vs hiç istemiyorum yine prezervatif devam etcez galiba başka mantıklı bir seçenek gelmiyor