Merhaba hastane randevum vardı bugün yoldayken 5 dk bir vajinama sanki bıçak saplanır gibi ağrılar girdi devlete gelmiştim tahlillerim için doktor da progestan yazdı düşük tehlikesi olabilir bu sancılar dedi ama kanama alanı falan yok lekelenme zaten yok böyle olup progestan kullanan var mı ?