Merhaba kızlar yaklaşık 6 ay önce mr sonucunda çift rahimli olduğumu öğrendim. Bu aya kadar hep korunuyorduk ilk defa bu ay korunmadık ve adetime 5 gün var. Ve şuan regl olacakmışım gibi ağrılarım var. Adet dönemimden farklı olarak tek bir şey hissediyorum mide bulantısı, daha önce olmamıştı. Ama regl olacakmışım gibi geliyor. Çift rahimli olup da normal bir şekilde hamile kalan var mı aramızda