Kızlar bişey sorucam şimdi size çok garip gelicek. Ama hamile aklı işte içime kurt düştü. Ben kocamla bi dönemden geçtik ağır stresler yaşadık bendede ondada bazı problemler oldu sağlık açısından ben regl görememeye oda cinsel ilişkide zorlanmaya başlamıştı. Ben üç aylık bi tedaviyle kendime geldim oysa kendine gelemedi neredeyse tedavi yaptırdı ama çokta üstüne düşmedi belkide doktordan utandı bilemedim . Neyse artık olaylarda 6 ay falan sonra ben normalleşmiştim ve bebek kararı aldık ben araştırmalar yaptım eşim için Allahın izniyle bebeğimiz olayda 1 sene falan sonra oldu hamile kaldım. Şimdi eşim sanki aynı problemin daha büyüyüğünü yaşıyo ilk 3 ay doktor ilişkiyi yasaklamıştı ondanmı bilmiyorum şimdi 4 aylık hamileyim. İlişkiye giremiyoruz . Herneyse ben hamile kaldığımda eşim yinede tam olarak iyileşmemişti. Şimdi içime kurt düştü acaba bu olay bebeğe bi etkisi olurmu? Yani zayıf spermden hamile kaldıysam bebeğim sağlıklı olurmu?