Herkese merhabalar
Şuan da devlet Hastanesi’nde tüm eylul 26 da ayrıntılı ultrosona girdin doktor bebeğimin kalbinde parlaklık olduğunu söyledi ikili testin dörtlü testim normaldi herhangi bir olumsuzluk yoktu bugün doktor baktı peritanoloji riskli gebeliğe yönlendirdi
DNA testi dedi şuanda saat bekliyorum
Özelede gidiyorum 6 gün önce gittim doktor baktı herhangi bir problem yok dedi
Şuan doktor moralimi çok bozdu bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar
DNA testi için anne karnına iğne batırıp bebekten yada plesentadan örnek mi alıyorlar
Riski var mı 😔