ilaydaad23
Iyi geceler hanimlar. 22+6gunluk gebeyim. Dış hemoroid var ben de. Gebe kaldigimdan bu yana haftam ilerledikce 15+20gunde bir şişiyor. Yuruyemiyorum oturamiyorum dayanilmaz bir agri.. krem suruyorum ılık suya oturuyorum ama nafile.. var mi benim gibi olanlar ? Belki fikir alisverisinde bulunuruz bi yarari olur kizlar 🤔🤔