Pamuk Selam güzel annelerim ve anne adaylarim.. Ben henüz isim düşünmedim cinsiyetimiz erkek. Ben ve benim gibi isim düşünen annelere yardımcı olmak ister misiniz? Hangi ismi koymayı düşünüyorsunuz?🩷🩵
Civciv_ Pamuk oğlum olsaydı Ali olacaktı. Ama bizim prensesimiz oluyor. Hüma,meyra,lalin,zümra gibi isimler düşünüyorum ama tam kesinlestiremedim🤷♀️🌸
pembebiranneadayi Pamuk Kızım olacak eşimle sevgiliyken hep kızımız olursa Güneş koyacağız derdik, Allahım nasip etti çok şükür Güneş koyacağız🩷
Aycskn Pamuk Henüz cinsiyetimiz belli değil ama kız olursa meyra erkek olursa yağız düşünüyoruz hayırlısıyla kucağımıza da alırsak İnşallah 🥰🥹
Gulkocccc Aycskn yağız çok güzel bir isim gerçekten oglusumun adı şimdide hayırlısıyla kızım olucak onu da yüsra koymak istiyorum sağlıkla gelsinler kuzucuklarimizz🥰🥰
Gulsahkizilkan Pamuk Oğlumun adı Aslan 🦁🖤 Sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah çok az kaldı 5 hafta 🙈
Cocuk_Gelisimci_Anne Gulsahkizilkan sümmes sebila yesarrahu bunu çok okuyun sağlıkla alın kucağınıza 🌺
Tgc_gzm_ycl Erkek sanırım dedı doktor kesın degıl olursa ayaz kızda ilk kızıma uygun aysila koyacam 😊
3prens1prensesmom Pamuk 1 numara oglusun adi Yusuf Mert 2 numara oglus Özcan Efe 3.numaraa Göktuğ Barlas smdi kizima gebeyim Gunes İkra koydum☺️