Kızlar selam şekerimi bu cihazla ölçüyorum. Önce ki ölçümlerim sağlık ocağıyla aynıydı 2 birim fazlaydı benim ki. Yeni çubuk sipariş verdim 11 12 birim fazla çıkarmaya başladı. Mesela benim cihazda 130 sağlık ocağında 119 çıktı tokluğum. Açlığımda normalde sorun yoktu hep 75 80 arası çıkıyodu ama bu cihaz 95 100 arası çıkarmaya başladı. Siz hangi cihazı kullamıyorsunuz? Memnun musunuz? Doğuma 5 haftam kaldı yeni cihaz almalı mıyım yoksa buna göre 11 12 birim aşağısını mı hesaplamalıyım kafam çok karışık