TTubaKK Arkadaşlar günaydın Ben bugün normalde 7+3 olmam lazım ama gece bir parça düştü kan pıhtısı değil büyük ihtimalle bebek diye düşünüyorum bu parçayı doktora götürmeli miyim bugün normalde kontrolüm vardı. Ne diyorsunuz
Safiye2 TTubaKK götürün tabikide ama belki normal pıhtı şeklinde kanama olmuştur benimde düşüğüm var çok ağrı yapmıştı sende ağrı var mı bu haftalarda düşük yaptım ağrıdan duramadim hiç zaman kaybetmeden doktora gidin belki bebek değildir
Gulmasal Hemen götürün eğer bebekse araştırırlar ama sanmiyorum bebek olsa anlarsınız burda çoğu kişi parça düşürüp bebeğin kalp atışını dinledi o yuzden üzülmeyin güzel haberler alırsınız insAllah.
TTubaKK Gulmasal Ya inşallah ama bebek uygulamada tarif edilen şeyde görünümde Bu üçüncü düşüğüm oluyor çocuk düşmüş ise ilkinde de gördüm çocuğu ikincisinde doktor kontrolü ile düştü zaten onu da araştırmasını yaptılar
Safiye2 TTubaKK bende 1 düşük 1 kere kürtaj oldum 1 kimyasal gebelik yaşadım bu gebeliğinde kan sulandırıcı düşük önleyici kullandın mi
TTubaKK Safiye2 Düşen bebekti zaten ağrım vardı sırt ağrım rahim ağrım felan kalan parçaları kürtaj ile aldılar
TTubaKK Safiye2 Kullandım kullandım da fayda etmedi 3.ye düşük yaşadım. Tekrar hamile kalırsam daha ağır tedavi yapılacak laçların dozu arttırılacak
Safiye2 TTubaKK canım rahim filmi çektirdin mi ben 3 kez kayıp yaşadım rahim kalp sekildeymis o yüzden olmuş düşükler doktorlar farketmemiş histeroskopi oldum sonrasında hamile kaldım istersen rahim filmi çektir en azından sebebi belli olsun birde gen testi yaptırdınız mi
TTubaKK Arkadaşlar 7+3 de gece 4.30 da bebişim düştü doktorda onayladı zaten düştüğünü kalan parçalar kürtaj ile alındı 😩😭😭😭😭
Seh999 TTubaKK gecmiş olsun çok üzüldüm. Allah en kısa zaman da sağlıcakla kucağınızı doldursun inşallah.
TTubaKK asel_55_61 Ben en azından patolojiye gönderirler diye bir düşünce ile parçayı da aldım yanıma
TTubaKK Safiye2 Dün iki doktora da muayene oldum 2 doktor da zaten kese bozulmuş dedi rahiminde de bundan dolayı bir bozukluk var dedi kalan pıtıları kürtaj ile aldığımızda zaten rahim kendi düzenine girecektir dedi Büyük ihtimalle bundan kaynaklı oldu