Yarın tam 39 hafta oluyoruz 🙈 Kendi isteğimle sezaryan olmayı tercih ettim sabah 7 de hastaneye girişim olacak. Doğum korkusu stresi yok
Tek korkum endişem bebeği hemen sahiplenecekmiyim sütüm yetecekmi yetmiycekmi aç kalacakmı düşüncesi yiyip bitiriyor🥹 Sizdede oluyor mu bu endişe
Birde sezeryan sonrası nelere dikkat etmeliyim tecrübeli anneler 🙈