Kızlar merhaba gebelik testi konusunda yardımlarınıza ihtiyacım var. SAT 12 Eylül Bat değişiyor 22-27 günde bir oluyorum yani bat 6 Ekim 9 Ekim arası olması gerekiyordu. Cuma günü 6 sında kan verdim negatif çıktı. Dün 8 inde evde erken gebelik testi yaptım o da negatif. Gelen giden bir şey yok. Sadece 10 gündür kasık ağrılarım var. Bu arada aşılama olacaktım fakat iptal oldu çünkü 3 kutu Gonal f kullandım göbekten kendiliğinden çatladı aşılamayı kaçırdık dedi doktor yapmadı. 26-27 Eylül çatladı diye düşünüyorum çünkü aşırı ağrım olmuştu ordan anladım. Sizce testler günün de mi yapıldı ? Yoksa yanılma payı var Mıdır hamile olabilir miyim ?