Cicekk yüzyılın güncel fiyatını bilmiyorum da fazla fark yoktur die düşünüyorum görümcem orda sezeryan doğum yaptı yanında kaldim kaldığımız süre boyunca ne bı hemşire ne bı temizlikçi geldi zorla biz cagirdik temizledi odayı serum bittiğinde zorla geliyorlar bebeği yoğunbakımda kaldı süt sağması gerekti süt pompası için oda oda biz gezdik ilgi alaka sıfır yoğun bakım ünitesinde desen öyle 10 gün kaldı ne bı 10 dakika görüp çıktılar bı kere bile sevemediler bende orası medisin hospital mi neydi o zaman iki doğum yaptım sadece doktorumdan memnun kaldım doktorum ordan gidince bölge hastanesi Tuba gümüşü buldum ve 4 gün 3 gece kaldım 2070 TL ödedik normalde 2600 dü sanırım türk metal indirimiyle sadece sezeryan parası ödedik şu anda bebeğim onlara emanet 20 gündür yoğun bakım ünitesinde ve hemşireler çok ilgili bebeğimi sevebiliyorum hergün sabah akşam görüşü var kanguru yapabiliyorum mesela bunlar çok önemli bence